V průběhu jednoho odpoledne vyzpovídáme šest odborníků z oblasti výtvarného umění a médií, kteří se v 45minutových rozhovorech podělí o své zkušenosti.
Jak správně uchopit propagaci výtvarného umění od komunikace jednotlivých výstav přes dlouhodobou strategii galerie až po osobní PR umělce? Jak komunikovat s novinářem a výtvarným kritikem? Co udělat, aby měla výstava nebo umělec ohlas na sociálních sítích? Čím zaujmout, když se jeden večer koná několik vernisáží? Na tyto i další otázky odpovíme 6. 11. 2019 na konferenci Jak na PR ve výtvarném umění?
PROGRAM
10:00 Registrace
10:30 Start, přivítání, seznámení
11:00 – 11:45 Tereza Ježková (Národní galerie Praha) / Komunikační plán výstavy a komunikace na sociálních sítích
Jak má vypadat a co vše může zahrnovat komunikační plán velké výstavy? Je důležitý outdoor, mají média stále takový vliv? Jsou důležité recenze? Jak by měla galerie komunikovat na sociálních sítích? A jsou pro ní influenceři důležitým komunikačním nástrojem? Jak s nimi spolupracovat? Tyto a další otázky zodpoví Tereza Ježková z Národní galerie Praha. Vedoucí marketingového a PR oddělení pracuje v NGP od roku 2015 a zároveň vede předmět Art marketing na Katedře marketingové komunikace a PR Univerzity Karlovy.
11:45 – 12:30 Lucie Drdova (Lucie Drdova Gallery) / PR soukromé galerie a umělce
Jaké priority v PR má soukromá galerie bez vstupného? Co je pro její chod z pohledu komunikace důležité? Jak zviditelňuje své umělce? Jaké PR a marketingové aktivity realizuje a proč? Je pro ni důležité prorazit v zahraniční? O těchto tématech se pobavíme s Lucií Drdovou, historičkou umění, galeristkou a majitelkou Lucie Drdova Gallery.
12:30 – 13:00 Pauza
13:00 – 13:45 Anna Minaříková (Federico Díaz & Sutton PR) / Osobní PR umělce a zahraniční PR
Jak funguje PR výtvarného umění v Londýně? Jaká je tam konkurence a jaké jsou možnosti prosadit se v mezinárodním prostředí? Co je důležité pro osobní PR umělce? Kde začít nebo jak si udržet dobré jméno dlouhodobě? Všechna tato témata probereme s Annou Minaříkovou, která je studio manažerkou známého českého umělce argentinského původu Federica Díaze a zároveň externě pomáhá českým kulturním organizacím s mezinárodním PR.
13:45 – 14:30 Jan Skřivánek (artplus.cz) / Jak komunikovat s výtvarným redaktorem
14:30 – 15:00 Pauza
15:00 – 15:45 Lucie Jamníková (Galerie hlavního města Prahy) / Vizuální styl galerie, mediální partnerství, přístup k doprovodnému programu
15:45 – 16:30 Marcela Straková (8smička) / Kreativní marketing ve výtvarném umění a příběh 8smičky
16:45 – 17:45 Speed dating – 15minutové osobní konzultace s vybranými mluvčími
16:45 – 18:00 Networking u vína
18:00 Konec akce
Odkaz na FB událost:
https://www.facebook.com/events/692363827850786/
VSTUPENKY:
https://www.smsticket.cz/vstupenky/17082-jak-na-pr-ve-vytvarnem-umeni