Martina Nappi Bursík se řadu let věnuje budování značky, komunikaci firem a dlouhodobě ráda propojuje svět designu se světem průmyslu s důrazem na šetrné principy a udržitelnost. Spolupracovala se značkami BOMMA, Rückl a nyní pracuje jako Sustainability Manager pro skupinu firem Wikov Group.
Budování značek jde dnes ruku v ruce s udržitelností. Právě branding či marketing jsou silnými nástroji k využití tématu udržitelnosti jako hodnoty značky. Kde je ale hranice mezi greenwashingem a uvědomělým přístupem k budování udržitelné strategie značky? Jak se toto téma implementuje v průmyslových podnicích? Účastníkovi se ukáže specifická cesta, 17 firem napříč obory i světadíly, zároveň v těžko dekarbonizovatelných oborech, jako je sklářství a strojírenství. Neopomene se ani důležitá role designéra, který je neoodělitelnou součástí průmyslu a výroby a může tak tvořit základní článek v uvažování o této tematice ve výrobním podniku či továrně. Zároveň může být design nástrojem, jak prosazovat ve firmě dané environmentální cíle velmi přirozenou cestou. Probere se design z pohledu jeho potenciálu se na tomto procesu podílet.
Cílem workshopu bude ukázat možné propojení teorie a praxe, průmyslu a designu a ukázat nástroje a postupy komunikace komplexního tématu jako je udržitelnost v rámci firmy i směrem k širší veřejnosti.
Kdy a kde: 25. 6. 2025 od 17 hod., Archa+, Na Poříčí 26, Praha 1
Workshop je zdarma.