Uzávěrka 14. 2.

Česká filharmonie – konkurz (pracovník/pracovnice zákaznického servisu)

Publikováno 17. 1. 2024

Chcete pracovat pro Českou filharmonii? Hledáme vhodné kandidáty na dvě volné pozice v Oddělení zákaznického servisu (jedna z pozic je zástup za mateřskou dovolenou).

Popis pracovních činností:

  • komunikace se zákazníky telefonickou a e-mailovou formou (v češtině i angličtině)
  • práce s prodejním vstupenkovým systémem Colosseum
  • zpracování objednávek a fakturace
  • příprava měsíčních vyúčtování prodejů
  • zpracování objednávek z e-shopu
  • agenda prodeje vstupenek externími předprodejci
  • příprava, koordinace a propagace předprodeje vstupenek na akce externích pořadatelů v Rudolfinu
  • koordinace pokladních míst v Rudolfinu

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • maximální vstřícnost při jednání se zákazníky
  • flexibilní, trpělivou, zodpovědnou a pozitivní osobnost schopnou pohotově zvládat přidělené úkoly a stresové situace
  • dobrou komunikativní znalost anglického jazyka
  • zájem o kulturní dění
  • znalost práce se vstupenkovým prodejním systémem Colosseum výhodou

Nabízíme:

  • rozmanitou práci na HPP v krásném prostředí
  • zázemí prestižní kulturní instituce
  • příležitost spolupracovat na dalších projektech České filharmonie
  • finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace
  • 25 dní dovolené, služební vstupenky, pracovní notebook a mobilní telefon, výuka angličtiny
  • předpokládaný nástup květen a červen

Na vaše životopisy se budeme těšit do 14. 2. 2024 na e-mailu .