Uzávěrka 26. 6.

Židovské muzeum v Praze – konkurz (produkční)

Publikováno 14. 6. 2019

Židovské muzeum v Praze hledá do Odboru rozvoje a vztahů s veřejností nového kolegu/kolegyni na pracovní pozici produkční/ho s nástupem v srpnu 2019.

Předpokládaný nástup: dohodou, ideálně 1. 8. 2019

Požadujeme:
– VŠ vzdělání, několikaletá praxe
– anglický jazyk aktivně slovem i písmem (certifikát)-
– zkušenost s prací produkčního výstav, expozic, kulturních akcí podmínkou
– flexibilní, odpovědná, zorganizovaná a proaktivní osobnost

Popis pracovní pozice:

Výstavy
– Zajišťuje organizační, právní a administrativní stránku krátkodobých domácích a zahraničních výstav v Galerii Roberta Guttmanna včetně realizace,
– sestavuje časový harmonogram a rozpočet realizace výstav,
– koordinuje přípravné práce s kurátory, autory, architektem, grafickým studiem, redaktorem, vede jednání s dodavateli, zajišťuje koordinaci prací při instalaci a deinstalaci výstav,
– ve spolupráci s odborem sbírek zajišťuje zápůjčky exponátů, jejich transport a pojištění
– zajišťuje výrobu propagačních materiálů,
– organizačně zajišťuje průběh vernisáží, hudební program a občerstvení,
– vede průvodní dokumentaci k výstavám (projektová dokumentace, plány, fotodokumentace apod.),
– sestavuje harmonogram doprovodných programů a zajišťuje jejich realizaci,
– vede seznam výstavního fundusu a technického vybavení Galerie Roberta Guttmanna, podává návrhy na jeho pořízení i odpisy,
– účastní se zasedání výstavní rady muzea.

Stálé expozice
– Zajišťuje organizační, právní a administrativní stránku stálých expozic muzea,
– sestavuje roční rozpočet pro správu stálých expozic a vede jejich průvodní dokumentaci,
– vede seznam výstavního fundusu a technického vybavení, podává návrhy na pořízení i odpisy,
– provádí pravidelnou kontrolu expozic, ve spolupráci s kurátorem zajišťuje aktuální potřebné úpravy expozic prostřednictvím dodavatelů,
– zajišťuje provádění plánovaných úprav a údržby expozic, tzv. sanitární dny,
– zajišťuje organizační, právní a administrativní stránku přípravy nových stálých expozic.

Občasné kulturní akce
– Zajišťuje organizační, právní a administrativní stránku vybraných kulturních a společenských akcí pořádaných muzeem, ať již samostatně nebo ve spolupráci s jinými partnery,
– sestavuje časový harmonogram a rozpočet realizace těchto akcí,
– koordinuje přípravné práce s účinkujícími, vede jednání s dodavateli, zajišťuje koordinaci prací při přípravě jevištní techniky, hlediště, servis pro návštěvníky,
– zajišťuje výrobu propagačních materiálů,
– vede průvodní dokumentaci k akcím.

Různé
– Podílí se na vývoji, výrobě, pořízení prezentačních materiálů Židovského muzea v Praze,
– organizačně zajišťuje případnou účast muzea na veletrzích,
– vykonává další práce podle pokynů svého nadřízeného a provádí rozhodnutí ředitele, týkající se Odboru rozvoje a vztahů s veřejností.

Nabízíme:
– Zajímavé zaměstnání v kulturní paměťové instituci
– zaměstnanecké benefity (7,5hodinová pracovní doba, 30 dnů dovolené, stravenky, prémie)
– příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.

V případě zájmu zašlete váš životopis do 26. 6. 2019 na E  s průvodním dopisem, ve kterém nám stručně objasníte své profesní předpoklady pro tuto práci.