Na kombinovanou pozici art director/copywriter hledáme kreativce s nápady, který bude odpovědný nejen za uměleckou stránku projektu, ale i jeho textovou podobu a následnou prezentaci.
– kreativní vedení tenderů a dalších eventových projektů
– vymýšlení nápaditých a kreativních konceptů/vytváření ideových a vizuálních konceptů
– výběr vhodných autorů a dohled nad jejich výstupy
– sepsání nebo dohled nad sepsáním nabídky – korektury
– návrh sloganů a názvů
– prezentace projektu klientovi
– úzká spolupráce s produkčním týmem
– komunikace a spolupráce s obchodním oddělením
– dohled nad grafickými výstupy v mvp
– výpomoc s tvorbou a přípravou marketingových nápadů i materiálů pro celofiremní reklamní kampaně
– možnost spolupráce na realizaci produktových videí, case filmů, focení
– kreativní a kritické myšlení, představivost
– samostatnost, schopnost nadhledu a určování priorit, dodržování deadlinů
– pečlivost a důslednost
– zájem a nasazení, proaktivní přístup, všeobecný rozhled
– vynikající schopnost písemného projevu, perfektně zvládnutá stylistika
– marketingová zkušenost a praxe požadována
– dovednosti jako tvorba vizualizací/animací/nákresů jsou plus