Muzeum Náchodska přijme do pracovního poměru osobu na pozici pracovníka/pracovnice vztahů k věřejnosti. Nástup možný ihned.
Hledáme člověka se všeobecným kulturním přehledem, který bude umět komunikovat aktivity Muzea Náchodska v on-line i offline světě a bude chtít být u všeho, co se v muzeu šustne (časová flexibilita a řidičský průkaz budou potřeba). Důležitější než léta praxe je pro nás přehled o aktuálních trendech ve světě současné komunikace a marketingu, tvorba smysluplného obsahu a cit pro jeho komunikaci směrem k veřejnosti. Základní znalost grafických programů a fotografování výhodou.
Jaká bude náplň Vaší práce?
• tvorba komunikační strategie,
• tvorba marketingové strategie ve spolupráci s vedením Muzea Náchodska,
• tvorba a realizace komunikačních a reklamních kampaní ve sdělovacích prostředcích a veřejném prostoru (ve spolupráci s grafiky) a jejich vyhodnocování,
• komplexní zajišťování informačních, publicistických a tiskových vztahů k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům,
• správa a tvorba obsahu pro sociální sítě (FCB, IG, YouTube kanál),
• tvorba obsahu pro webové stránky.
Co nabízíme?
• zajímavou a kreativní práci v prostředí stabilní kulturní organizace,
• podílení se na vzniku oddělení vztahů s veřejností a rozvoje publika,
• finanční ohodnocení dle platných tabulkových tarifů, po zapracování osobní ohodnocení,
• práci na plný úvazek (popř. zkrácený),
• smlouva na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
• zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick-days, stravenky, flexibilní pracovní doba,
• nástup možný ihned.
Pokud máte pocit, že si máme vzájemně co nabídnout, pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis (max. A4), jehož součástí bude návrh propagace akce „Den archeologie 2022“ a) FCB příspěvkem, b) anotací do regionálního zpravodaje, na adresu nejpozději do 15. 9. 2022. Práce je vhodná pro absolventy a absolventky.
Podrobnosti na www.muzeumnachodska.cz.