Rozšiřujeme agendu a hledáme juniora na interní komunikaci na Marketingové oddělení pražské pedagogické fakulty. Interku začínáme, takže tvoje práce bude hodně o ustanovování celé nové agendy ve spolupráci s externí agenturou.
Co budeš mít na starosti?
Tvoje hlavní agendy budou dvě. Tak si je pojďme představit:
První je interní komunikace. Celou interní komunikaci nastavujeme nově. Takže budeš mít možnost být u něčeho, co vzniká „na zelené louce“ a tudíž můžeš popustit uzdu své fantazie a hodně se u toho naučit. Odborný doprovod ti bude dělat Tomáš Poucha z Institutu interní komunikace, takže když nebudeš něco vědět, máš se na koho obrátit.
Ale teď pár konkrétních bodů, aby sis to dokázal/a představit v praxi.
- Zavádění agendy – je potřeba nastavit základní procesy, kanály a další věci. To bude tvůj první úkol.
- Inovace – co se dá dělat lépe, se má dělat lépe.
- Správa intranetu – neboj se, naši ajťáci ti pomohou s technickými věcmi. Půjde o to hlídat, zda všechno funguje a vymýšlet, co by šlo udělat ještě lépe.
- Newsletter – ten bude vycházet jednou za 14 dní. Tvůj úkol bude ho připravovat a plnit.
- Společná setkávání – budeš organizovat společná setkávání našich akademiků. Pomůže ti náš evenťák, ale na tobě bude vymyslet obsah a koncept.
Druhá jsou procesy. Jako každá instituce a firma děláme spoustu kroků navíc a některé procesy u nás nefungují. Bohužel lidé, kteří se věnují jednotlivým agendám, nemají čas procesy měnit a od toho tu budeš ty. Tvůj úkol bude aktivně najít proces, který nefunguje, svolat schůzky, vymyslet řešení a aplikovat ho. A tak dál. Zkrátka budeš opravovat, opravovat a opravovat.
No, a to je tak co bys zatím měl/a vědět. Kdyby to nebylo dost, tak se nás ptej. Za to člověk nikdy nic nedá.
Co ti můžeme nabídnout?
- 3/4 úvazek
- Kancelář v centru Prahy přístupnou 24/7
- Podporu při realizování tvých nápadů
- Flexibilnější pracovní dobu (nemáme rádi civění do zdi – píchačky u nás neexistujou)
- Jednou za čas homeoffice není problém, vše je o dohodě
- Školení
- K ruce budeš mít kopíky, grafiky i fotografy, takže nehledáme *all in one* člověka
- Stabilitu veřejné vysoké školy – úplně nehrozí, že zkrachujeme
Co bys měl/a umět?
- Systémově přemýšlet – tvoje práce bude především o tom, že si sedneš a začneš hledat řešení problémů ideálně s variantami. To bude tvůj úkol.
- Samostatnost – zní to možná otřepaně, ale tady se bez toho nehneš. A ne, není to o tom, že tě necháme ve všem vykoupat. Ale hledáme někoho, kdo si bude umět práci i sám hledat.
- Dodržování deadlinů – zní to jako buzzword, ale jestli to nedáváš, tak je to problém.
- Chtít se učit. Je to juniorská pozice, takže počítáme s tím, že jsi nespolkl/a moudrost světa, ale bez dravosti to nepůjde.
- Základně anglicky – to znamená, že musíš umět používat anglické zdroje
A teď co pro to musíš udělat a jak to bude vlastně všechno probíhat?
Ozvi se nám, že tu práci chceš, na mail . Jako předmět uveď Výběrko interka 2022, ať si můžeme maily hned roztřídit.
Když přidáš i důvody proč chceš k nám, je to super, ale není to nutný. Nepiš elaboráty, stačí dva kratší odstavce. K mailu nám přilož CV. Ale neboj se toho. Zajímáš nás primárně ty a tvoje skills a hlavně tvůj zápal, ne písmenka na papíře.
1. Tohle udělej do 21. 8. 2022.
2. Je možné, že se tě doptáme na pár věcí.
3. Ty nejlepší si pozveme na ústní pohovor.
4. Pak vybereme jednoho/jednu, se kterým/kterou bychom rádi spolupracovali.
Ideální nástup je 1. 10. 2022, ale můžeme se domluvit.
A abys věděl/a, kdo bude na druhé straně drátu, tak tady je můj LinkedIn.