Dovolujeme si Vás pozvat na školení k segmentaci divadelního publika pro ředitele nebo pracovníky marketingových oddělení, popř. ředitele divadel, které se uskuteční 30. 1. 2019 v Praze. Kapacita školení je omezena. Zbývá posledních 13 míst!
„Segmentace v kontextu rozvoje publika´ se zabývá přístupy k práci s divákem k prohloubení vztahu diváka a kulturní organizace na základě modelů segmentace, které umožňují lepší porozumění jeho potřebám a příčinám jeho kulturní participace.“
Součástí účasti na školení je průzkum informací, které shromažďujete o vašem publiku. Na základě tohoto průzkumu bude připraven přesný obsah školení na míru vašim potřebám a představám.
V případě vašeho zájmu o školení vyplňte prosím dotazník na tomto odkaze: Asset Theatre Audit
Seminář povede Jonathan Goodacre, Senior Consultant z Audience Agency (UK)
Cílem organizace The Audience Agency je pomoci kulturním organizacím zvýšit jejich dosah a význam pomocí sběru a vyhodnocování dat.
www.theaudienceagency.org
Školení proběhne v rámci projektu ASSET (Audience Segmentation System in European Theatres), který byl podpořen z programu Kreativní Evropa. Hlavním cílem projektu je vyvinout a otestovat metodiku pro výzkum publika a nabídnout ji evropským divadlům a dalším organizacím v oblasti scénických umění. Pomůže jim prohloubit vztah s publikem a zacílit marketingové aktivity podporující rozvoj publika, mj. za pomoci Evropské noci divadel a podobných projektů, které s tímto cílem vznikly. Hlavním koordinátorem projektu je Katedra produkce Divadelní fakulty AMU v Praze. Partnery jsou The Audience Agency (Spojené království), Institut umění – Divadelní ústav (ČR), Narodno sveuciliste Dubrava (Chorvatsko), IG Kultur Österreich (Rakousko), Arts Project Foundation (Bulharsko) a Metropolia University (Finsko).
Mezi konkrétní cíle projektu patří:
- vyvinout a otestovat prototyp metodologie pro segmentaci publika funkční v kontextu konkrétní partnerské země;
- proškolit pracovníky divadel a kulturních organizací v Evropě v metodologii segmentace publika a sběru dat;
- shromáždit a vyhodnotit data o divadelním publiku ve vybraných evropských městech (Praha, Vídeň, Sofie, Helsinky, Záhřeb) a porovnat je s existujícími daty k segmentaci publika (Spojené království);
- pomoci zapojeným divadlům implementovat výstupy segmentace publika do jejich managementu, produkce, marketingu a komunikace za účelem rozšíření stávajících a oslovení nových skupin diváků;
- poskytnout mezinárodní příležitosti pro spolupráci mezi divadly v partnerských zemích zapojených do evropské Noci divadel a podobných akcí pro rozvoj publika;
- podělit se o výstupy z projektu v rámci vzdělávacích aktivit jak v příslušných vysokoškolských oborech, tak v uznávaných sítích pro vzdělávání v oblasti rozvoje publika a napomoci implementovat výstupy z tohoto výzkumu ve veřejných politikách.
Seminář se uskuteční 30. 1. 2019 na DAMU od 10.00 do 17.00, Karlova 26, 110 00 Praha 1.
Seminář je zdarma.