Jsme Fource. Milujeme hudbu a od roku 2011 pořádáme v České republice koncerty. Aktuálně hledáme kolegyni nebo kolegu s výbornými organizačními schopnostmi, analytickým uvažováním a vášní pro hudbu.
Náplň práce:
– spravovat a dohlížet na chod prodeje vstupenek a vytvářet pravidelné reporty
– zadávat akce do prodejů a ve spolupráci s marketingovým týmem koordinovat oznamování akcí
– komunikovat s managementem umělce při ohlašování akcí, prodejích vstupenek a dalších záležitostí s tím spojených
– komunikovat s příslušnými daňovými orgány a dalšími organizacemi (např. OSA)
– obstarávat ubytování a dopravu umělců a jejich týmů
připravovat podklady pro fakturaci
– zajistit chod kanceláře a zastávat další administrativní úkoly podle potřeby
– customer service
Požadavky:
– samostatnost, důslednost a smysl pro detail
– proaktivní přístup a zápal pro věc
– interpersonální komunikace na vysoké úrovni, dovednost fungovat v týmu
– motivace k vlastnímu rozvoji a ochota učit se
– organizovanost, schopnost prioritizovat úkoly a pracovat s deadliny
– výborné komunikační dovednosti v oblasti péče o zákazníky
– středně pokročilá znalost Microsoft Office
– výborná znalost českého a anglického jazyka v mluvené i psané formě
– minimálně dva roky zkušenosti s prací na podobné pozici
– zkušenost s organizací kulturních akcí výhodou
Nabízíme:
– práci v hudebním prostředí v jedné z nejdynamičtějších promotérských firem v České republice
– malý a přátelský kolektiv s neformální atmosférou
– možnost seberealizace a osobnostního růstu
Jestli máš pocit, že hledáme tebe, napiš nám něco o sobě a pošli nám svoje CV na E .
O Fource Entertainment
Jsme Fource. Milujeme hudbu a od roku 2011 pořádáme koncerty. Pracujeme na tom, aby v České republice vystupovalo čím dál tím víc dobrých hudebníků, nadějných kapel a talentů ze zahraničí. Podílíme se na kulturním rozvoji koncertní scény v Česku a největší radost nám dělá fakt, že se naše země stává kulturní křižovatkou a pevným bodem evropských tour.