Uzávěrka 30. 5.

Collegium 1704 – konkurz (marketingový a PR specialista/ka)

Publikováno 18. 5. 2022

Chcete se podílet na úspěších jednoho z mezinárodně nejuznávanějších orchestrů staré hudby? Máte zkušenosti s psaním textů a online kampaněmi, umíte se vcítit do zákazníků a fanoušků, komunikovat s novináři, analyzovat? Láká vás různorodá práce v malém přátelském týmu?

Místo práce: Praha 2-Vinohrady
Rozsah práce: plný úvazek, OSVČ
Nástup: červen/červenec 2022

Zkušenosti v oboru a/nebo s prací v kultuře výhodou, požadujeme angličtinu vč. psaného projevu, němčina či jiný světový jazyk výhodou, ovládání PC (MS Office, Excel, příp. grafické programy) na pokročilé úrovni

Orientační popis agendy:

Aktivity PR a propagace se týkají především koncertů pořádaných Collegiem 1704 v rámci Sezóny v Rudolfinu v Praze (a částečně v Drážďanech) a komunikace četných zahraničních aktivit orchestru (turné, operní koprodukce, hostování).

Marketing a propagace

  • komunikace s mediálními partnery
  • domluva mediálních partnerství na další sezóny a jejich realizace v dané sezóně
  • plánování mediálních a marketingových aktivit v rámci sezóny
  • zadávání online reklam (S-klik, bannery, rozhlasové spoty)
  • zadávání a koordinace výroby večerních programů a tiskovin k propagaci, komunikace s grafikem a tiskárnami
  • strategie, sledování a vyhodnocování prodeje vstupenek, cenotvorba
  • prodej vstupenek a abonmá v prodejních systémech Colosseum Ticket a GoOut, příprava účetních podkladů
  • příležitostné fundraisingové kampaně (Hithit, Indiegogo, Donio)

PR

  • komunikace s novináři
  • psaní a distribuce tiskových zpráv
  • příprava a organizace tiskových konferencí
  • komunikace s diváky: tvorba a rozesílání newsletteru (Mailchimp), správa sociálních sítí Facebook, Instagram a Twitter
  • správa webu www.collegium1704.com (redakční systém WordPress)
  • monitoring tisku

Svůj životopis nám pošlete do 20. května 2022 (pozn. Culturnetu: datum uzávěrky bylo prodlouženo do 30. května 2022) na e-mail .