Tento článek se zaměřuje na zkoumání zásadních omezení v čínské kreativní ekonomice. Analýza je založena na dvou studiích kreativních klastrů v městech Suzhou a Foshan, u kterých identifikuje důležitost přenosu znalostí a uzpůsobování produktů a služeb vyšší přidané hodnoty pro užívaní více národům. Oba příklady ilustrují vztah mezi zdroji, aktivitami, zvyky a podnikáním.
Understanding the Creative Economy
A Tale of Two Cities' Clusters
 NázevUnderstanding the Creative Economy
 PodtitulA Tale of Two Cities' Clusters
 AutorMichael Keane
 Klíčová slovaAnalýza, Asie, Článek, Ekonomika, Kreativní města, Kulturní a kreativní průmysly, Mezinárodní spolupráce, Periodikum, Sborník, Studie
 Rok vydání2009
 NakladatelRoutledge
 Rozsah16
 Stránkování211-226
 JazykAngličtina
Sborník
 NázevCreative Industries Journal
 Číslo3
 Ročník1