Studie zkoumající poptávku a účast na akcích performativního umění mají tendenci se soustředit pouze na jeden druh umělecké formy. Zde se totiž nachází významné překrytí mezi diváky a různými uměleckými událostmi. Čerpajíc ze sociologické literatury zabývající se uměním, byly autorem utvořeny různé druhy chování diváka: dělí je na omnivory (všežravce) a univory. Využitím dat z Taking Part Survey projektu, článek přichází s dělením diváka živé hudby na čtyři různé vzory s různými charakteristikami a prezentuje model, jak u něj předpovídat typ hudební spotřeby.
Modelling Patterns of Attendance at Performing Arts Events
The Case of Music in the United Kingdom
 NázevModelling Patterns of Attendance at Performing Arts Events
 PodtitulThe Case of Music in the United Kingdom
 AutorChris Hand
 Klíčová slovaAnalýza, Článek, Evropa, Kulturní a kreativní průmysly, Management a marketing, Periodikum, Práce s publikem, Sborník, Studie
 Rok vydání2009
 NakladatelRoutledge
 Rozsah13
 Stránkování259-271
 JazykAngličtina
Sborník
 NázevCreative Industries Journal
 Číslo3
 Ročník2