Článek využívá sérii rozhovorů uskutečněných mezi roky 2008 až 2011 s koncertními promotéry žijícími ve Velké Británii. Jeho cílem je prozkoumání pohledu na svět této skupiny jedinců, jejichž práce je současně ekonomicky dominantní v rámci širšího hudebního průmyslu, ale dosud do velké míry unikala akademickému zkoumání.
Selling the Experience
The World-Views of British Concert Promoters
 NázevSelling the Experience
 PodtitulThe World-Views of British Concert Promoters
 AutorMartin Cloonan
 Klíčová slovaAkademická práce, Analýza, Článek, Ekonomika, Evropa, Kreativní města, Kulturní a kreativní průmysly, Periodikum, Sborník, Studie
 Rok vydání2012
 NakladatelRoutledge
 Rozsah20
 Stránkování151-170
 JazykAngličtina
Sborník
 NázevCreative Industries Journal
 Číslo1
 Ročník5