Židle na naší nové recepci je pohodlná a brzo bude prázdná. Možná jste nová tvář, kterou budeme rádi vídat každé ráno.
Co je třeba:
- SŠ vzdělání
- praxe na administrativně-organizační pozici výhodou
- výborné vystupování, organizační a komunikační předpoklady a odolnost vůči stresu
- dobrá znalost AJ (slovem i písmem)
- základní znalost účetnictví (příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny)
- pečlivost, spolehlivost, diskrétnost, samostatné jednání
Čeká vás zajištění chodu recepce:
- první kontakt s klienty, osobní i telefonický
- správa studiového e-mailu, koordinace pošty/kurýrů
- koordinace schůzek a spoluúčast na tvorbě časového plánu Aleše Najbrta
- zajišťování služebních cest
- překlady (samostatně, nebo zajištění servisu)
- zápisy z porad
- vedení archivu studia
- ale i doplnění produkčního týmu!
A taky:
- zajímavá práce, příjemná atmosféra v kreativním týmu
- odpovídající finanční ohodnocení a systém benefitů a prémií
Komu to sepíná, napíše na , kdo si ještě není jistý, směřuje dotazy na Pavlínu Nebáznivou, , 602 250 105.