GRADA Publishing, a.s., hledá pro marketingovou podporu vydávaných knih spolupracovníka na pozici: specialista/ka PR a propagace.
Jaká bude náplň práce?
Rozvíjení a realizace propagace knižních titulů beletrie, v novinách, časopisech, rádiu, televizi, na internetu, na sociálních sítích a v dalších mediích.
Budete úzce spolupracovat s redakcemi na plánování a realizaci PR, reklamních akcí a kampaní. Budete připravovat návrhy a realizovat PR komunikaci, reklamní kampaně i eventy. Realizované aktivity budete vyhodnocovat. Pracovat budete samostatně a ve spolupráci v marketingovém týmu na rozvoji komunikace, na přípravě koncepce a harmonogramů, i na hledání a testování nových možností propagace. Součástí vaší práce bude intenzivní komunikace s redaktory, médii, agenturami, institucemi a mnoha partnery z literárního světa. Nevyhnete se ani reportingu a administrativě.
Přesnou náplň práce přizpůsobíme profilu vybraného kandidáta. Pozice je vhodná pro ostříleného markeťáka i pro juniora.