Průvodce arts marketingem, vztahující se k událostem, produktům a organizacím a doplněný rovněž o případové studie. Řídícím pracovníkům v oblasti umění dnes již nestačí rozumět jen kreativním aspektům této oblasti. Potřebují také solidní základy na poli managementu a znalosti principů byznysu. Publikace čtenáři představuje základní marketingové principy a ukazuje, jak jsou aplikovány ve světě umění. Případové studie pak zkoumají řadu malých i velkých organizací z celé Austrálie a z oblastí performativního, vizuálního, literárního, komunitního či multimediálního umění. Zahrnuto je tak například Museum of Contemporary Art, Melbourne Symphony Orchestra i domorodá společnost performativního umění Kooemba Jdarra z Brisbane.
Innovative Arts Marketing
NázevInnovative Arts Marketing
AutorRuth Rentschler (ed.)
Klíčová slovaAnalýza, Austrálie, Kniha, Kulturní a kreativní průmysly, Management a marketing, Studie
Rok vydání2002
NakladatelAllen & Unwin
Rozsah272
JazykAngličtina