Česká republika bude v roce 2028 hostit prestižní titul Evropské hlavní město kultury (EHMK). Které české město titul ponese? Rozhodne se již tento rok. Pokud si stejně jako my myslíš, že to mají být České Budějovice, pojď s námi pro ně titul získat!
Koordinací příprav kandidatury byl městem České Budějovice pověřen zapsaný spolek Budějovice 2028. Ten nyní hledá do týmu klíčovou posilu – marketingovou manažerku/marketingového manažera.
Co titul Evropského hlavního města obnáší? Titul je vždy na jeden rok propůjčován Evropskou unií dvěma či více městům z evropských států. Ta mají po celý rok možnost představit Evropě svůj kulturní život a jeho rozvoj. V roce 2028 bude titul hostit Česká republika. Záměr podat přihlášku již oznámilo např. Brno, Liberec či Broumov. S těmito konkurenty se nyní utkají i Budějce. O vítězi rozhodne mezinárodní porota ve dvoukolovém hodnocení ke konci roku 2022.
Cílem kandidatury je podpora celého kulturně kreativního průmyslu a možnost zapracovat na image, kulturní nabídce, infrastruktuře a fungování města jako celku. Přihláška kandidatury je proto v podstatě vize, kterou se chce město prezentovat. Je to dlouhodobý plán kulturních a společenských akcí, zahraniční spolupráce, marketingové strategie a rozvoje obyvatelstva.
Hledáme proto nadšence do kultury s bohatými zkušenostmi z marketingu. Budeš úzce spolupracovat s projektovým týmem, radnicí, kulturními institucemi a odborníky.
CO BYS DĚLAL/A?
- Koordinovat realizaci navržené marketingové strategie.
- Koordinovat tvorbu všech komunikačních formátů a obsahu v online i offline prostředí.
- Řídit malý marketingový tým.
- Dohlížet nad správnou a efektivní aplikací design manuálu.
- Komunikovat a kooperovat s klíčovými kontakty, ambasadory, spolupracovat s experty z ČR i zahraničí.
- Stanovovat priority a řídit pracovní vytížení marketingového týmu
- Spravovat přidělený rozpočet.
- Podporovat celý tým jedinečnými a efektivními komunikačními nástroji tak, aby byl proces kandidatury vnímán jako inspirační v oblasti kulturních inovací.
- Občasná práce s analytickými nástroji pro sběr insights, optimalizaci a vyhodnocení kampaní.
CO BY TI MĚLO BÝT VLASTNÍ?
- Máš zkušenosti s marketingovou komunikací a řízením projektů (alespoň 3 roky)
- Kultura je tvůj svět, ve kterém se cítíš jako ryba ve vodě.
- Vizionářské a tvůrčí myšlení ti někdy nedá spát.
- Baví tě transformovat nápady do reality.
- Samostatnost a zodpovědnost za vlastní práci i práci svého týmu.
CO ZA TO?
- Práci na 20 hodin týdně (fakturace) minimálně do října 2022 s možností prodloužení do roku 2023 pokud Budějovice postoupí do druhého kola výběru, nástup ideálně během února.
- Férové finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
- Možnost seberealizace – budeš to ty, kdo svými názory a nápady ovlivní proměnu kulturního prostředí v Budějovicích do následujících let.
- Rozvoj ve vedení marketingové komunikace komplexního kulturního projektu a manažerských schopností ve vedení a rozvoji týmu.
- Možnost přispět svojí troškou k tomu, aby „chtěl v Českých Budějovicích žít konečně každý“.
- Tvůrčí tým zkušených mladých lidí zapálených pro projekt a podporu od kovaných profesionálů v nejrůznějších oborech.
- Zkušenosti s přípravou unikátního projektu, který se v ČR opakuje jen jednou za 14 let.
S KÝM SE U NÁS POTKÁŠ?
Projekt společně vedou Lukáš Černý a Barbora Geny. V užším týmu se pak potkáš s Ondřejem Kašpárkem, Matějem Vlašánkem, Lucií Bílkovou, Martinem Kolářem a Annou Hořejší. Pokud si o nás chceš udělat přesnější obrázek, všechny nás najdeš na LinkedInu.
Jestli máš pocit, že tu celou dobu mluvíme právě o Tobě, ozvi se! Napiš nám pár vět o tom, proč bys právě ty měl/a být součástí týmu Budějovice 2028. Přilož svůj životopis, portfolio, nebo cokoliv jiného, čím se nám chceš představit. Vybrané uchazeče pozveme na osobní pohovor.
Více informací o kandidatuře najdeš na www.budejovice2028.eu.