Národní divadlo přijme do Oddělení marketingu Národního divadla produkční/ho. Jedná se o pozici na zástup za MD/RD.
Pracovní náplň
- koordinace marketingového plánu Národního divadla (sledování termínů inzerce, odevzdávání podkladů, aktualizace);
- koordinace smluv s mediálními partnery (příprava podkladů, sledování vzájemného plnění)
- produkce mediálních kampaní v mediatypech: outdoor, print, TV, rádio, online (zajištění podkladů a jejich distribuce);
- tisková produkce (tvorba kalkulace, zajištění výroby a distribuce tiskových materiálů);
- zajištění eventů (zahájení sezony, zadaná představení, vánoční stánky, výstavy);
- spolupráce při výběrových řízeních marketingu (zajištění podkladů, účast ve výběrové komisi, evidence zakázek);
- spolupráce na přípravách mimořádných akcí Národního divadla (jubilejní události, dny otevřených dveří, tiskové konference, akce pro partnery);
- administrativní činnost (vystavování a evidence objednávek, zajištění oběhu a evidence smluv, evidence docházky, archivování fotodokumentace reklamních kampaní).