Uzávěrka 21. 12.

Fakulta umění a designu UJEP – konkurz (PR manažer/ka)

Publikováno 16. 12. 2021

Děkan Fakulty umění a designu Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem vypisuje výběrové řízení na místo PR manažera/ky fakulty.

Předpokládaný začátek pracovního poměru: únor 2022

Úvazek: 1,0

Požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářský stupeň)
  • praxe v oboru
  • orientace v oboru na tuzemské i mezinárodní scéně
  • dobrá znalost českého a anglického jazyka
  • dobré organizační, administrativní a komunikační schopnosti
  • schopnost pregnantně formulovat myšlenky a napsat popularizační text
  • schopnost redakce webového rozhraní a sociálních sítí
  • řidičský průkaz skupiny B

Výhodou uchazeče je:

  • znalost regionální kulturní scény a lokálních specifik
  • znalost práce v grafických programech Adobe

Písemná přihláška musí obsahovat přílohy:

  • přihlášku
  • profesní životopis
  • portfolio realizovaných aktivit
  • úředně ověřené doklady o vzdělání
  • čestné prohlášení o morální bezúhonnosti

Během výběrového řízení představí uchazeči vlastní přístupy a plány pro práci na této pozici.

Přihlášky včetně příloh zasílejte do 21. 12 2022 na adresu:
Zaměstnanecký odbor UJEP, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem 
nebo elektronicky na adresu .

Doplňující informace:

PR manažer má na starosti komunikaci a styk s odbornou i laickou veřejností a komunikaci s médii, ale i řadu aktivit v rámci života fakulty. Uchazeč by měl být psychicky odolný a profesně vyzrálý, nezbytná je i schopnost rychlé orientace a rychlé reakce na aktuální potřeby. Neměla by mu vadit práce pod tlakem ani flexibilní pracovní doba.

Mezi hlavní činnosti PR manažera na FUD patří:

  • Ve spolupráci s proděkanem spoluodpovědnost za externí komunikaci, udržování dobrých vztahů se zástupci médií a odbornou i laickou veřejností.
  • Spolupráce s marketingovým oddělením univerzity.
  • Produkce výstavních a prezentačních akcí.
  • Produkce propagačních fakultních materiálů a tiskovin.
  • Spolupráce na vypracovávání a realizování komunikační strategie.
  • Příprava a realizace propagačních článků, tiskových zpráv a dalších PR materiálů.
  • Tvorba a správa aktualit na fakultním webu, aktualizace webu a správa sociálních sítí.
  • Monitoring médií, vypracovávání mediálních analýz.
  • Komunikace se zástupci médií, organizace tiskových konferencí a obdobných mediálních akcí.
  • Budování a aktualizování databáze kontaktů zástupců médií.
  • Tvorba a aktualizování obrazového archívu fakulty.
  • Příprava návrhů sponzorských aktivit.