Rosteme, a proto do našeho týmu hledáme dobrou duši, kterou bude těšit péče o tým CZECHDESIGN a naše zázemí. Potřebujeme pečlivého pracanta, který v sobě má přirozený řád a chuť usnadnit práci lidem kolem sebe, neúnavného zlepšovače procesů i nálad.
Popis pozice:
Práce office asistenta zahrnuje nespočet činností, drobných i větších úkolů s urgentními i dlouhodobými deadliny. Od odpovědnosti za zásoby kancelářských potřeb po aktivní zapojení do HR procesů, rozvojových aktivit organizace nebo administrativní podpory celého týmu.
Na starosti budeš mít:
- provoz kanceláře (zajištění dodavatelů služeb a materiálů, správu internetu, tiskáren, doplňování kancelářských potřeb, komunikaci s SVJ, apod.)
- komunikaci s úřady (např. MČ Prahy 1) a partnery,
- podporu vedení organizace, plánování schůzek, koordinaci aktivit a přípravu materiálů,
- aktivní zapojení do udržování, rozvoje a zlepšování procesů HR – personální agendy (péče o tým cca 15 lidí, podpora při náboru, organizace týmových aktivit, správa a rozvoj stážistického programu apod.)
- produkce projektů jednotlivých týmů CZECHDESIGN.
Více zde.