7. 4. — 15. 4.

Základy digitálního marketingu a tvorby obsahu pro taneční umělce

Publikováno 9. 3. 2021

IDU pořádá webinář Základy digitálního marketingu a tvorby obsahu pro taneční umělce.

Jak pracovat s digitálními formáty tak, aby zaujaly a přitáhly pozornost k představení či umělci? Kde začít? Jak využít digitální prostor k budování „dobrého jména“ a udržení kontaktu s okolním světem? Jak citlivě spojit svět umělecké tvorby a nutné komerční prezentace? Jak v omezeném čase efektivně předat informace o představení či vizi?

Najít odpovědi na tyto otázky nemusí být úplně jednoduché. Proto jsme pro vás připravili školení pod vedením odborných lektorů, kteří se tomuto tématu věnují a naučí vás, jak o digitálním prostoru a prezentaci přemýšlet. A také jak efektivně zvládnout osobní sebeprezentaci.

Proč se přihlásit?

  Naučíte se, jak efektivně pro své záměry využívat digitální prostor.

  Vyzkoušíte si sami vytvořit kvalitní obsah pro digitální propagaci.

  Získáte individuální 1:1 konzultaci s lektory.

  Po absolvování workshopu budete mít hotový finální digitální formát pro využití na svých sociálních sítích.

  Váš výstup navíc zveřejníme na kanálech PerfomCzech, který propaguje česká  scénická umění po celém světě.

Školení proběhne formou webináře a je rozděleno do tří částí:

1)  7. 4. 10.00–12.00 / Školení digitálního marketingu se zaměřením na tanec

V rámci teoretické části si vysvětlíme princip digitálního veřejného prostoru, zejména prostředí sociálních sítí v kontextu budování povědomí o taneční tvorbě; získáte informace o stěžejních formátech pro prezentaci a pochopíte rozdíl mezi tvorbou obsahu pro digitální prostředí a záznamem představení. Na závěr dostanete praktický úkol – vytvořit konkrétní digitální formát.

2) 8. 4. 10.00–12.00 / Workshop zaměřený na tvorbu digitálního formátu

Druhá  část bude pojata jako skupinový workshop, kde vás vybavíme know-how, jak jednoduše a efektivně praktický úkol v podobě tvorby digitálního formátu splnit. Bude zde prostor společně téma probrat, sdílet a zodpovědět dotazy. Řekneme si také hlavní zásady, jak svou mediální strategii verbálně prezentovat.

3) 30 minut osobního 1:1 koučinku a feedbacku od našich lektorů

V závěrečné  části budete mít za úkol v angličtině v několika minutách prezentovat svůj záměr a vytvořený digitální formát. Na místě dostanete feedback a další podněty od lektorů. Osobní konzultace proběhnou v dopoledních hodinách 14. a 15. 4., o přesném čase budete informováni v průběhu workshopu.

Podmínkou pro absolvování školení je povinné zhlédnutí webináře Lukáše Rýdla: Jednoduchý průvodce digitálním marketingem pro divadla a kulturní instituce a vyplnění jednoduchého úkolu.

Tento díl vzdělávacího cyklu je určen pro profesionály působící v tanečním oboru. Kapacita je 10 osob. Školení je zdarma.

Lektoři

Lukáš Rýdl

Lukáš Rýdl řídí marketing legendy českého streetwearu Queens. Je zodpovědný za návrhy komunikačních postupů vedoucích ke skvělé zákaznické zkušenosti. Před svým působením v Queens získal zkušenosti na lokální i mezinárodní úrovni v agenturách jako je Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi či řídil značku iPrima.cz, patřící do rodiny televizních brandů FTV Prima. Již 12 let se věnuje lektorské a konzultační činnosti pro veřejnost a připravuje specializované vzdělávací akce pro korporátní sektor. Od společnosti Google Lukáš získal certifikát Trusted Digital Media Advisor a absolvoval jejich dvouletý Agency Leadership Program.

Lucie Hayashi

Lucie Hayashi vystudovala magisterské a doktorské studium taneční vědy na HAMU a japonská studia na Filozofické fakultě UK. Je zakladatelkou a redaktorkou Tanečních aktualit, pracuje jako asistentka režie Opery Národního divadla v Praze a vedoucí katedry tance HAMU. Je členkou grantových komisí Ministerstva kultury ČR a řady dramaturgických rad kulturních institucí. Kromě taneční publicistiky, PR a produkce se věnuje antropologickému výzkumu japonského tance a taneční kulturní politice, pravidelně přednáší na mezinárodních konferencích a publikuje odborné studie. Choreograficky spolupracuje na inscenacích japonského divadla, přednáší o japonském tanci a vyučuje základy tanečního managementu a produkce.

Ewan McLaren

Ewan McLaren je autor, dramaturg, a produkční. Od r. 1992 se podílí na rozvoji české nezávislé divadelní scény různými způsoby. Pracoval sedmnáct let v řadě českých divadlech jako režisér na volné noze. S M. Bambuškem vytvořil pětiletý cyklus Cesty energie, divadelní site-specific projekt o historii energetických zdrojů. Jako jeden z kurátorů a hlavních organizátorůse podílel na evropském projektu Identity.Move!, výzkumné platformě pro současný tanec. Působil osm let jako umělecký ředitel divadla Alfred ve dvoře a je v současné době dramaturg pražského Bazaar Festivalu.

Setkání se uskuteční na platformě ZOOM.

K přihlášce je třeba přiložit profesní CV a lze ji podat nejpozději do 23. 3. 2021 ZDE

Výsledky budou oznámeny 26. 3.