Že je hudba lék a že každý z nás má muziku svou, je nanejvýš jasné. Hudba uklidňuje, motivuje, pomáhá nám se soustředit, dokáže rozveselit, navodit kýženou atmosféru i zahřát u srdce. A jak ukazují nová čísla od českých prodejců hudebních nástrojů, přesně tohle bylo v období karantény potřeba.
Když se dostavila nuda nebo nás začali někteří členové domácnosti iritovat, vzali jsme do ruky kytaru nebo nasadili nově zakoupená sluchátka a rázem bylo po problému.
Prodejců, jejichž prostřednictvím je možné si opatřit hudební nástroje, sluchátka nebo další techniku k poslechu či přímo nahrávání hudby, je naštěstí v České republice dost. A většina z nich vyšla z karantény jako vítězové.
Jedním z nejprofláklejších hráčů v oboru je například společnost Kytary.cz, jejíž kořeny sahají až do doby, kdy ještě u starýho Růžičky bývala valcha a kdy se Britney Spears hrdě chlubila, že to udělala znovu. A to už je 20 let.
Kytary.cz jsou největší tuzemskou firmou zabývající se prodejem hudebních nástrojů a dalšího podobného vybavení vůbec. Kde ji najít, ví snad v Česku každý, kdo se muzice aktivně věnuje a něco znamená. Nakupují tu Kabáti, Anna K. i Tomáš Klus, ale také tisíce dalších zákazníků z řad běžných smrtelníků, kteří dělají hudbu především pro vlastní potěšení a potěšení svých blízkých.
Celý příspěvek Tomáše Bohuslava, publikovaný 26. 8. 2020 na webu Forbes.cz, najdete zde.