Uzávěrka 12. 6.

Česká filharmonie – konkurz (asistent/ka marketingu)

Publikováno 1. 6. 2020
Dvořáková síň, Rudolfinum, sídlo České filharmonie

Česká filharmonie je nejvýznamnějším českým symfonickým orchestrem. Pravidelně pořádá koncerty pro českou i zahraniční veřejnost, bohatý program má i pro školy a děti. Do svého marketingového týmu momentálně hledá kolegu/kolegyni na výpomoc s běžnou agendou, především se správou webových stránek.

Náplň práce:

  • Participace na správě webových stránek ceskafilharmonie.cz a rudolfinum.cz, přípravě online dvouměsíčníků České filharmonie a dalších dlouhodobých projektech 
  • Spolupráce na přípravách marketingových kampaní a jejich exekuci
  • Analýza dat a reporting 
  • Spolupráce na pořádání eventů
  • Zajištění pravidelných činností oddělení komunikace a zákaznického servisu (sociální sítě, tiskoviny a další činnosti dle potřeby)

Očekáváme:

  • Pečlivost, samostatnost, cit pro detail
  • Analytické i kreativní myšlení
  • Aktivní přístup, dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Pozitivní vztah ke klasické hudbě
  • Schopnost bezchybně formulovat text reprezentující prestižní kulturní instituci
  • Zkušenost se správou webových stránek a analytickými nástroji výhodou
  • Anglický jazyk na úrovni minimálně B2
  • SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou

Nabízíme:

  • Externí spolupráci (cca 20 hodin týdně)
  • Zázemí prestižní kulturní instituce
  • Jedinečnou příležitost podílet se na komunikaci a image našeho národního orchestru 
  • Otevřenost vůči novým nápadům
  • Příležitost růstu, dalšího uplatnění, rozšíření spolupráce
  • Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti práce a podmínkám státní příspěvkové organizace
  • Vhodné pro studenty VŠ

Nástup dle dohody, ideálně k 1. 7. 2020.

Motivační dopis a CV zašlete do 12. 6. 2020 na e-mail .