Česká filharmonie je nejvýznamnějším českým symfonickým orchestrem. Pravidelně pořádá koncerty pro českou i zahraniční veřejnost, bohatý program má i pro školy a děti. Do svého marketingového týmu momentálně hledá kolegu/kolegyni na výpomoc s běžnou agendou, především se správou webových stránek.
Náplň práce:
- Participace na správě webových stránek ceskafilharmonie.cz a rudolfinum.cz, přípravě online dvouměsíčníků České filharmonie a dalších dlouhodobých projektech
- Spolupráce na přípravách marketingových kampaní a jejich exekuci
- Analýza dat a reporting
- Spolupráce na pořádání eventů
- Zajištění pravidelných činností oddělení komunikace a zákaznického servisu (sociální sítě, tiskoviny a další činnosti dle potřeby)
Očekáváme:
- Pečlivost, samostatnost, cit pro detail
- Analytické i kreativní myšlení
- Aktivní přístup, dobré organizační a komunikační schopnosti
- Pozitivní vztah ke klasické hudbě
- Schopnost bezchybně formulovat text reprezentující prestižní kulturní instituci
- Zkušenost se správou webových stránek a analytickými nástroji výhodou
- Anglický jazyk na úrovni minimálně B2
- SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
Nabízíme:
- Externí spolupráci (cca 20 hodin týdně)
- Zázemí prestižní kulturní instituce
- Jedinečnou příležitost podílet se na komunikaci a image našeho národního orchestru
- Otevřenost vůči novým nápadům
- Příležitost růstu, dalšího uplatnění, rozšíření spolupráce
- Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti práce a podmínkám státní příspěvkové organizace
- Vhodné pro studenty VŠ
Nástup dle dohody, ideálně k 1. 7. 2020.