Moravská filharmonie Olomouc má nové logo a vizuální styl

Publikováno 31. 10. 2019

Moravská filharmonie Olomouc (MFO) získala nový vizuální styl, který bude v průběhu aktuální 74. koncertní sezony postupně propisovat do svých propagačních materiálů a webových stránek. Veřejnou zakázku MFO vypsala na začátku tohoto roku. Soutěže se zúčastnilo pět subjektů, které dodaly osm návrhů. Autorem vítězného návrhu je pražské Studio Marvil, jehož koncept nejlépe odpovídal představě zadavatele o originálním a zároveň funkčním vizuálním stylu se širokými možnostmi využití.

Nový vizuální styl MFO sází na propracovanou, ucelenou koncepci a moderní, graficky čisté zpracování bez přílišné zdobnosti. Je vystavěný na třech základních komponentech: na písmu Kessler, které v sobě nese estetiku historických notových zápisů, na graficky naznačených zvukových vlnách, které z doprovodných obrazových materiálů vytvářejí „zvukové obrazy“, a na barevnosti inspirované černobílou notovou osnovou a stříbrno-červeně šachovanou moravskou orlicí. „Návrh Studia Marvil vystihl naši představu o celkové výtvarné úrovni řešení, propojení s barokní Olomoucí i praktické použitelnosti a variabilitě užití. Jsem velmi rád, že náš orchestr získá v očích veřejnosti jasnou a na první pohled odlišitelnou vizuální identitu,“ říká ředitel MFO Jonáš Harman, který byl současně členem poroty.

Celý příspěvek, publikovaný 31. 10. 2109 na webu Operaplus, si můžete přečíst zde.