Uzávěrka 28. 10.

Česká filharmonie – konkurz (tvůrce online obsahu)

Publikováno 17. 10. 2019

Do marketingového týmu České filharmonie hledáme kreativní duši na pozici tvůrce online obsahu. Baví vás pracovat se sociálními sítěmi, rádi píšete a máte ten správný audiovizuální cit? Neváhejte se přihlásit.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Tvorba obsahu pro sociální sítě České filharmonie (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter a další)
  • Práce s fotografiemi a koordinace natáčení videí (rozhovory s umělci, záznamy ze zahraničních turné atd.)
  • Koordinace online reklamních kampaní (AdWords, FB Ads, YouTube apod.)
  • Spolupráce s externími dodavateli a agenturami
  • Spolupráce na přípravách marketingových kampaní a jejich exekuci
  • Analýza dat a implementování závěrů z nich plynoucích do dalších kampaní
  • Reporting
  • Spolupráce na pořádání eventů
  • Supervize obsahu a rozvoje webových stránek České filharmonie a Rudolfina

OČEKÁVÁME:

  • Vizuální cit
  • Výborná znalost ČJ
  • Výborná znalost AJ minimálně na úrovni C1
  • Zkušenost s tvorbou obsahu pro sociální sítě
  • Analytické i kreativní myšlení
  • Pokročilá znalost práce s nástroji Facebook Business Manager, Google Adwords, Google Analytics
  • Pozitivní vztah ke klasické hudbě
  • Praxe na obdobné pozici vítána
  • Aktivní přístup, samostatnost, vynikající organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost grafických programů výhodou
  • Min. SŠ zakončené maturitní zkouškou

NABÍZÍME:

  • Zajímavou práci na HPP v krásném prostředí Rudolfina
  • Zázemí prestižní kulturní instituce
  • Jedinečnou příležitost být hlavním tvůrcem vizuální image našeho národního orchestru
  • Otevřenost vůči novým a svěžím nápadům
  • Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti práce a podmínkám státní příspěvkové organizace
  • 25 dní dovolené, stravenky, výuka angličtiny a další výhody

Předpokládaný nástup 1. 1. 2020.

Motivační dopis a CV zašlete do 28. 10. 2019 na E .