Uzávěrka 28. 12.

Národní divadlo moravskoslezské – konkurz (kreativní a PR produkční činohry)

Publikováno 4. 12. 2025

Národní divadlo moravskoslezské (NDM) vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici kreativní a produkční Činohry NDM.

Datum nástupu: možno od 1. 2. 2026 nebo dle domluvy

Pracovní úvazek: plný pracovní úvazek 1,0 nebo dle domluvy

pětidenní pracovní týden, NRPD, platová třída 10, stupeň dle praxe

Náplň práce: 

  • produkce a realizace doprovodných akcí souboru činohry, jako například: scénická čtení, besedy, fotografování vizuálů souboru apod. Vyjednávání barterových spoluprací.
  • zajištění výroby pravidelných audiovizuálních materiálů pro propagaci inscenace (zajištění focení vizuálu, komunikace s grafikem, zajištění fotografií ze zkoušek od první čtené po premiéru, zajištění trailerů ve spolupráci s audiovizuálním oddělením NDM, audiospoty atd.)
  • plánování, vytváření a správa obsahu na sociálních sítích souboru činohry (FB, Instagram), copywriting, práce s videem, fotografií, grafický design
  • posilování image souboru činohry, rozšiřování povědomí o souboru činohry a hledání příležitostí pro spolupráci s dalšími institucemi

Požadavky:

•    kreativní myšlení a schopnost přicházet s novými nápady

•    prokazatelná praxe v oblasti správy a tvorby obsahu sociálních sítí (znalost trendů a novinek)

•    výborná znalost písemného projevu v češtině (gramatická správnost a stylistická úroveň)

•    zkušenosti s grafickým programem (Canva/Adobe Photoshop…)

•    praxe s prací s audiovizuální technikou (focení, natáčení, střih videí)

•    schopnost kompletního produkčního zajištění marketingových/PR akcí

•    časová flexibilita a ochota občasně pracovat mimo standardní pracovní dobu

•    zkušenost s marketingem v oblasti kultury

Benefity:

•     služební telefon a notebook

•     vstupenky na všechna představení v NDM s 50% slevou

•     5 týdnů dovolené, možnost stravování za výhodnou cenu

Požadujeme: CV spolu s ukázkami své práce (prokazatelná praxe na sítích – primárně FG/IG včetně ukázek copywritingu) + pro připravovanou inscenaci Idiot: určete cílovou skupinu, navrhněte doprovodnou akci a předpremiérovou kampaň pro soc. sítě.

Vše zasílejte na Emailovou adresu tajemnice činohry: .

Uzávěrka přihlášek: do 28. 12. 2025 do 23.00

Konkurz probíhá dvoukolově. V prvním kole budou posouzeny jednotlivé životopisy, na jejichž základě budou vhodní uchazeči pozváni k účasti ve druhém kole.

Všichni přihlášení budou obeznámeni s výsledky 1. kola nejpozději 31. 12. 2025.

Termín konání 2. kola konkurzu: 8. 1. + 9. 1.2026

Po ukončení VŘ bude Vaše přihláška dle nařízení GDPR skartována.