Národní institut pro kulturu (NIK) pořádá s Targetou workshop Sponzoring a strategické partnerství.
Na workshopu se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.
Obsah workshopu
- Úvod do tématu – trendy, rozdíly mezi mecenášstvím, sponzoringem a strategickým partnerstvím
- Základní formy spolupráce s firmami
- Firemní procesy, motivace firem ke sponzoringu
- Příklady z praxe – ČR i zahraničí
- Základní kroky k získání sponzorů (identifikace potenciálních partnerů, příprava nabídky, cenotvorba a plnění, měření )
- Jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství
- Aktivace (umocnění sponzoringu) – podstata, principy, marketingové přínosy pro firmu, spolupráce kulturního subjektu při tvorbě aktivace
Co vám workshop přinese
- Získáte vhled do firemních procesů a různých motivací firem ke sponzoringu.
- Zjistíte, jak má vypadat spolupráce s firmami a proč má mít charakter win-win-win.
- Naučíte se vytipovat zajímavé partnery, připravit lákavou sponzorskou nabídku a atraktivní partnerské plnění.
- Zjistíte, co nedělat a co naopak funguje v celém procesu spolupráce se sponzory.
- Pochopíte, jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství.
Kdy a kde: 10. 12 .2025 od 10 do 15 hod., Malý sál, Národní institut pro kulturu (NIK), Celetná 17, Praha 1
Uzávěrka: 30. 11. 2025