Hledáme zodpovědného a samostatného kolegu či kolegyni, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu a podpoří chod organizace nejen v oblasti HR, ale i administrace a rozvoje dotačních projektů.
Co od vás očekáváme:
- Vysokoškolské či středoškolské vzdělání;
- Zkušenosti s prací v příspěvkových organizacích;
- Zkušenosti z pozice personalisty;
- Dobrá uživatelská znalost PC;
- Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita, pečlivost.
Výhodou:
- Znalost práce v softwaru GORDIC/GINIS nebo Crouseus Cloud;
- Znalost mzdového účetnictví;
- Zkušenost se spisovou službou;
- Zkušenosti s dotačními tituly Ministerstva pro místní rozvoj;
- Řidičský průkaz sk. B a aktivní řidič.
Náplň práce:
Personalistika
- Kompletní správa personální agendy organizace s cca 35 zaměstnanci na HPP a DPP;
- Nábor zaměstnanců – tvorba inzerátů, vedení pohovorů, příprava pracovních smluv a dokumentace;
- Organizace nástupů, zaškolení a ukončení pracovních poměrů;
- Evidence a správa osobních spisů zaměstnanců;
- Kontrola a zpracování docházek dle interní směrnice;
- Tvorba a sledování čerpání mzdového rozpočtu;
- Příprava podkladů pro zpracování mezd mzdovou účetní;
- Příprava ročního zúčtovaní záloh a daňového zvýhodnění;
- Objednávání a distribuce elektronických stravenek a zaměstnaneckých karet;
- Správa majetku svěřeného zaměstnancům.
Administrace dotačních titulů a projektů
- Příprava žádostí o dotace a podkladů k nim;
- Administrativní a formální správa projektů – dodržování harmonogramů; rozpočtů a pravidel poskytovatele dotace;
- Komunikace s poskytovateli dotací a dalšími zapojenými institucemi;
- Zajištění výkaznictví, zpráv a vyúčtování projektů;
- Archivace a vedení dokumentace k jednotlivým dotačním titulům.
Další činnosti
- Úzká spolupráce s ekonomickým oddělením na různorodých úkolech;
- Práce s profilem zadavatele E-ZAK, spolupráce s Administrátorem VZ na administraci a vyhodnocování VZ;
- Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti;
- Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů;
- Kontrola směrnic organizace dle aktuálních směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek, zajištění jejich aktualizace a jejich dodržování;
- Aktivní účast ve škodní a likvidační komisi a plnění souvisejících úkolů;
- Práce v softwarech: Croseus cloud, Gordic/Ginnis, E-spis, nástroje sady MS Office.
Co nabízíme:
- Mobilní tarif i pro soukromé účely;
- Notebook;
- Stravenky;
- Příspěvky z FKSP;
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby;
- 25 dní dovolené + 5 sick days;
- Nástup 1. 1. 2026.
Teď už jen zbývá zaslat nám tvůj životopis a krátký motivační dopis. Obojí odešlete na e-mailovou adresu s předmětem Personalista a to do 31. 10. 2025.