Pro generální ředitelství v Praze hledáme kolegu nebo kolegyni na zajímavou pracovní pozici vedoucí/ho kanceláře náměstka generální ředitelky.
Pracovní náplň:
- administrativní podpora náměstka generální ředitelky;
- administrativně – technická podpora sekce památkové péče;
- spolupráce s kanceláři generální ředitelky a ostatními sekretariáty náměstků generální ředitelky;
- spolupráce s asistentkami odborů sekce památkové péče;
- příprava podkladů a kontrola dokumentů, správa dokumentů ve spisové službě;
- kontrola a správa elektronických docházek a systému cestovních příkazů;
- plánování a příprava schůzek a zasedání, sledování termínů;
- hmotná odpovědnost za pokladnu pro drobná vydání, zpracování vyúčtování;
- zpracování, evidence a oběh dokladů, tj. objednávky, cestovní příkazy apod.;
- realizace dlouhodobějších kontrolních úkolů.