Uzávěrka 22. 9.

Symfonický orchestr Českého rozhlasu – konkurz (brand manažer/ka)

Publikováno 15. 9. 2025

Staňte se klíčovou součástí týmu, který pečuje o značku jednoho z nejvýznamnějších českých orchestrů. Symfonický orchestr Českého rozhlasu hledá týmového hráče nebo hráčku, který/á stejně jako my žije klasickou hudbou a dokáže ji přiblížit co nejširšímu publiku.

Staňte se klíčovou součástí týmu, který pečuje o značku jednoho z nejvýznamnějších českých orchestrů. Symfonický orchestr Českého rozhlasu hledá týmového hráče nebo hráčku, který/á stejně jako my žije klasickou hudbou a dokáže ji přiblížit co nejširšímu publiku. Pokud máte zkušenosti s marketingem, PR a organizací kulturních akcí, orientujete se v komunikaci na sociálních sítích a láká vás podílet se i na přípravách oslav 100. výročí orchestru v roce 2026, možná hledáme právě vás.

CO VÁS NA POZICI ČEKÁ?

  • tvorba a realizace marketingové a komunikační strategie SOČRu –  samostatně i ve spolupráci s externími agenturami,
  • příprava a vedení reklamních kampaní, ATL i BTL aktivit, zajištění PR – komunikace s médii, monitoring, mediální partnerství, organizace tiskových konferencí a PR akcí,
  • aktivní účast na přípravách oslav 100. výročí orchestru v roce 2026,
  • analytický marketing – průzkumy návštěvníků koncertů, vyhodnocování kampaní a jejich efektivity,
  • komunikace s posluchači – správa newsletterů, databází a dalších nástrojů direct marketingu,
  • spolupráce na správě a rozvoji webových stránek, interní komunikaci a správě profilů orchestru na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube),
  • koordinace výroby propagačních materiálů, tiskovin a merchandisingu,
  • příprava podkladů pro veřejné zakázky či fundraising,
  • úzká spolupráce s reklamní agenturou, dalšími partnery.

JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?

  • máte VŠ nebo vyšší odborné vzdělání se zaměřením v hudební nebo marketingové oblasti,
  • marketingová praxe v kulturní oblasti min. 2 roky,
  • orientace v oblasti klasické hudby výhodou,
  • zkušenost se správou profilů na sociálních sítích, webových stránek a s organizací akcí,
  • aktivní člověk s výbornými komunikačními a organizačními schopnostmi,
  • výborná znalost češtiny,
  • dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem,
  • samostatnost, organizovanost, proaktivní přístup,
  • dovednost prioritizovat úkoly a řídit rozpočet,
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • pracovní poměr včetně zaměstnaneckých benefitů,
  • mzdové ohodnocení zohledňující Vaše zkušenosti,
  • zajímavou tvůrčí a perspektivní práci, která má smysl,
  • zázemí stabilní a prestižní mediální společnosti,
  • možnost vzdělávání a dalšího profesního růstu v oblasti marketingu a organizaci eventů v kulturní oblasti,
  • notebook a mobilní telefon s datovým tarifem,
  • kanceláře v centru města na Vinohradské 12 (blízko metra Muzeum),

Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál ve výši 110 Kč/den, 4 dny zdravotního volna, tzv. sickdays, příspěvek na kulturu, sport, tělovýchovu, vzdělávání, zdravotnictví a dovolenou formou poukázek FlexiPass ve výši 10 000 Kč/rok (po šesti měsících pracovního poměru), příspěvek na penzijní připojištění ve výši 21 600 Kč ročně (po prvním roce pracovního poměru).

Místo výkonu práce: Praha 2-Vinohrady

Termín nástupu: 1. 11. 2025

V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail , a to nejpozději do 22. září 2025. Životopisy budeme vyhodnocovat průběžně. Úspěšní uchazeči budou pozváni do 2. kola – k osobnímu pohovoru. Ukončení výběrového řízení předpokládáme do poloviny října 2025.