Muzeum Prahy hledá do svého týmu recepční/ho na dohodu o pracovní činnosti, který/á bude součástí týmu recepčních v budově ředitelství.
Baví vás komunikace s lidmi? Chcete být vstupní branou do naší organizace? Zvládáte administrativní úkoly s úsměvem? Pak hledáme právě vás!
Nástup: 1. 9. 2025
Co vás u nás čeká?
• vítání hostů a návštěv, zajištění veškerých kroků spojených s jejich pracovní návštěvou v naší organizaci
• vyřizování příchozích telefonátů, poskytování základních informací a předávání vzkazů
• zpracování příchozí a odchozí pošty, organizace převozu zásilek mezi pobočkami
• evidence a koordinace rezervací konferenčních prostor, příprava prostor na jednání (vybavení, materiály, občerstvení)
• zajištění provozu kuchyňky pro úsek ředitele
• administrativní podpora úseku ředitele (tisk, kopírování, jednoduchá korespondence, drobné pochůzky)
• další činnosti spojené s chodem recepce dle pokynů vedoucí sekretariátu
Co od vás očekáváme?
• středoškolské vzdělání bez, nebo s maturitou
• znalost práce na PC, zejména MS Office
• praxi na recepci či v administrativě
• nadšení a příjemné vystupování při komunikaci s lidmi
• aktivní přístup k řešení různorodých situací
• pečlivost, samostatnost, orientaci na detail a dochvilnost
• znalost cizího jazyka výhodou
• schopnost zvládat více úkolů najednou, zachování klidu ve stresových situacích
Co nabízíme?
• práci na dohodu o pracovní činnosti
• hodinová sazba 200 Kč/hod.
– provoz recepce: PO–ČT 7.30–16.00, PÁ 7.30–14.00
• různorodou práci mezi lidmi v prostředí prestižní muzejní instituce
• příjemný kolektiv kolegů a kolegyň
• pracoviště v historickém centru Prahy
• nástup v září 2025
• pozice je vhodná i pro osoby na rodičovské dovolené
Upozorňujeme, že místo pracoviště není bezbariérové (historická stavební památka) a pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu.
________________________________________
Zaujala vás tato nabídka? Chcete být součástí našeho týmu?
Zašlete nám váš životopis a motivační dopis nejpozději do 15. 8. 2025, vybrané uchazeče a uchazečky pozveme na osobní pohovor.