Uzávěrka 30. 6.

Opera ND a Státní opera – konkurz (referent/ka PR a marketingu)

Publikováno 18. 6. 2025

Opera Národního divadla a Státní opera rozšiřují tým a hledají nového kolegu či kolegyni na pozici referenta/ky PR a marketingu.

Co vás na pozici čeká?

  • Spolupráce na přípravě a realizaci marketingových a PR kampaní Opery;
  • Tvorba a editace obsahu pro web, newslettery a sociální sítě;
  • Pomoc s tvorbou tiskových zpráv a dalšími propagačními materiály (letáky, bannery, inzerce);
  • Koordinace s kolegy z centrálního PR a marketingu Národního divadla;
  • Podpora komunikace s médii – českými i zahraničními;
  • Spolupráce na budování značky Opery a rozvíjení její vizuální identity;
  • Administrativní a organizační podpora marketingového týmu;

Koho hledáme?

  • Uchazeče s VŠ, VOŠ nebo SŠ vzděláním a zájmem o kulturu;
  • Zkušenosti v oblasti PR/marketingu (výhodou, ne podmínkou);
  • Přijímáme také studenty magisterských oborů v oblasti PR, marketingu, kultury apod.
  • Výbornou znalost češtiny a aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem);
  • Základní orientaci v prostředí médií, kulturní sféře a na sociálních sítích;
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • Samostatnost, pečlivost, iniciativní a kreativní přístup;

Co nabízíme?

  • Zajímavou a různorodou práci v reprezentativní kulturní instituci;
  • Pracovní poměr na dobu určitou – možnost prodloužení na neurčito;
  • Příležitost se učit a profesně růst;
  • Atraktivní divadelní prostředí, pracoviště v centru Prahy;
  • 5 týdnů dovolené;
  • Příspěvek na stravování formou stravovací karty;
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění (při splnění podmínek);
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas (při splnění podmínek);
  • Zvýhodněné vstupenky na vybraná představení a zvýhodněné vstupy na hrady a zámky ve správně NPÚ.

Termín nástupu: 1. srpna 2025 nebo dle dohody

Jak se přihlásit?

Zašlete nám do 30. června 2025 následující dokumenty na e-mail :

  • Strukturovaný životopis (česky i anglicky);
  • Motivační dopis;
  • Stručnou analýzu současné vizuální identity a prezentace Opery na sociálních sítích (max. 1 strana A4).

Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovorům v první polovině července.

Staňte se součástí týmu, který spojuje umění, komunikaci a kreativitu.

Těšíme se na Vaši přihlášku!

Podrobnosti