Správní ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí/ho PR/marketingu Opery ND a SO.
Náplň práce:
- vedení marketingového týmu
- tvorba marketingových strategií, spolupráce na krátkodobých/střednědobých PR aktivitách, obchodních a marketingových plánech
- zodpovědnost za realizaci PR a marketingových aktivit Opery
- úzká spolupráce a koordinace s centrálním PR, obchodním a marketingovým oddělením a oddělením vnějších vztahů
- spolupráce s vedením Opery na interní komunikaci se zaměstnanci
- spolupráce na koordinaci komunikace s domácími i zahraničními médii
- budování dobrých vztahů s veřejností, odbornou veřejností a médii
- zodpovědnost za obsah tiskových zpráv, časopisu, newsletteru, letáků, bannerů, inzerátů a dalších propagačních materiálů
- zodpovědnost za obsah a správu webových stránek a sociálních sítí, tvorba kreativního obsahu
- zodpovědnost za efektivní podporu prodeje Opery
- spolupráce na rozvoji firemní značky
- zodpovědnost za respektování grafického manuálu ND ve výstupech Opery
- koordinace tvorby vizuálního stylu Opery v dané sezoně