Na 59. ročník karlovarského festivalu hledáme kolegy do týmu Digital, kteří dokážou rychle, pohotově a kreativně přetavit dění na festivalu do poutavého video obsahu, zejména pro sociální sítě. Pokud máte rád/a adrenalin a nápad na dobrý obsah nikdy nehodíte pod stůl, čtěte dál.
Multitalentovaný tvůrce, který dokáže dobré video natočit i postříhat, nemá problém držet se zadání ani improvizovat a zapojit vlastní kreativitu. Základem této pozice je profesionální práce s kamerou. Na další části tvůrčího řetězce jsou k dispozici další kolegové z týmu.
Co vás čeká?
- Tvorba krátkých, dynamických videí pro Instagram, TikTok a další sociální platformy, okrajově i pro tým KVIFF.TV LIVE.
- Natáčení a střih videí v reálném čase – od moodových a reportážních záběrů přes interakce s lidmi (návštěvníky i celebritami) až po inscenované záběry podle scénáře nebo produktová videa.
- Boj o dobrý záběr se smečkou dalších kameramanů a fotografů – budete v epicentru festivalu, musíte si umět najít dobré místo, a přitom nepřekážet ostatním.
- Tvorba obsahu ve formátu na výšku i na šířku – musíte umět přemýšlet v různých formátech podle platformy.
- Spolupráce s týmem, ale i samostatné rozhodování – na set půjdete se zadáním, které pro vás vytvoří tým, musíte být ale pohotový a schopný reagovat na vzniklou situaci.
Co musíte umět?
- Perfektně ovládat střihový program.
- Mít vlastní kamerovou techniku a zvládnout s ní pracovat na profi úrovni.
- Být sociálně pohotový – nebát se oslovit hvězdu nebo naopak vytvořit vztah a příjemnou atmosféru s běžným návštěvníkem.
- Rozumět trendům na sociálních sítích a mít cit pro dynamiku video obsahu na sociálních sítích.
- Rychle a efektivně pracovat pod tlakem – festival jede naplno a co jsou normálně dny, jsou pro nás hodiny. Tohle tempo vám musí vyhovovat.
- Mít schopnost improvizovat a dokázat se rychle přizpůsobit změnám – zkrátka nic pro systematické plánovače.
- Spolehlivost, pečlivost, disciplínovanost, kreativita a entuziasmus jsou nutností.
Co je výhodou?
- Zkušenost s prací stejného typu na eventech (ideálně kulturního zaměření).
- Praxe v reklamě, focení/točení produktů, moodových videí nebo portrétů.
- Schopnost práce s grafikou.
- Znalost animace je velké plus.
Termín výkonu práce: 2.–13. července 2025, Karlovy Vary
Ukázky vaší práce a pár vět o tom, proč jste zrovna vy ideálním adeptem pro tuto roli, pošlete do 14. 4. 2025 na (do předmětu mailu uveďte vaše celé jméno a klíčové slovo “kameraman/ka”).