Uzávěrka 31. 1.

Galerie moderního umění v Hradci Králové – konkurz (PR specialista/tka)

Publikováno 13. 11. 2024

Galerie moderního umění v Hradci Králové hledá do svého týmu PR specialistu/tku.

NÁPLŇ PRÁCE:

● vytváření mediální strategie propagace jednotlivých aktivit,

● propagace jednotlivých výstavních projektů i instituce jako celku,

● psaní tiskových zpráv a PR článků, anotací do médií,

● komunikace s novináři, aktivní udržování stávajících vztahů, navazování nových,

● administrativní činnost oddělení vztahů s veřejností,

● pomoc s organizací doprovodných akcí a programů.

POŽADUJEME:

● vynikající znalost českého jazyka s citem pro stylistiku – výborný psaný projev,

● znalost anglického jazyka,

● přehled v dějinách umění i povědomí o současné umělecké tvorbě,

● důslednost, odpovědnost, systematičnost a smysl pro detail,

● dobrou znalost Wordu a Excelu,

● samostatnost, organizační a komunikační schopnosti i schopnost pracovat v týmu,

● orientace v mediálním prostředí,

● praxe v oblasti marketingu a PR,

● předchozí zkušenosti v kulturním oboru a řidičský průkaz výhodou.

NABÍZÍME:

● plný nebo zkrácený pracovní úvazek se zkušební dobou tři měsíce,

● pracovní smlouva na jeden rok s předpokládaným prodloužením,

● odpovídající finanční ohodnocení podle platových tabulek pracovníků státní a veřejné správy č. 1 – platová třída 11 a po zkušební době osobní ohodnocení (30 – 37 tis.),

● 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,

● stravenkový paušál,

● služební telefon a možnost částečně pracovat z domova,

● podporujeme kariérní růst, podporujeme realizování vlastních nápadů,

● příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové v týmu mladých lidí,

● různorodá náplň práce v kreativním prostředí,

● místo výkonu Galerie moderního umění v Hradci Králové, Velké náměstí 139, Hradec Králové.

PŘIHLÁŠKA MUSÍ OBSAHOVAT:

● strukturovaný životopis,

● motivační dopis s maximálním rozsahem 1 NS (1 800 znaků včetně mezer),

● tiskovou zprávu k uvedení tří budoucích výstav – https://www.galeriehk.cz/budouci-vystavy/,

● vypracovanou koncepci strategie propagace třech výstav. Konkrétně návrh harmonogramu a důležitých bodů propagace výstav – https://www.galeriehk.cz/budouci-vystavy/. Vernisáž se koná 20. 2. 2025.

ORGANIZACE A TERMÍN VŘ:

● přihlášku zašlete v elektronické podobě na e-mailovou adresu , do předmětu uveďte: Výběrové řízení – PR,

● o případném postupu do druhého kola výběrového řízení Vás budeme informovat do týdne od obdržení životopisu a návrhu PR kampaně,

● GMU má právo bez udání důvodu nevybrat žádného kandidáta/kandidátku.