Uzávěrka 22. 9.

Muzeum umění Olomouc hledá novou vizuální identitu

Publikováno 17. 9. 2020

Muzeum umění Olomouc, spravující bohaté sbírky od starého po moderní umění, hledá jednotnou vizuální identitu. Ta vzejde z designérské soutěže, kterou má na starosti CZECHDESIGN.

Muzeum spravuje přes 90 tisíc sbírkových předmětů – je třetí největší institucí svého druhu v českých zemích. Kromě toho spravuje dalších asi 105 tisíc sbírkových předmětů Arcibiskupství olomouckého. K prezentaci uměleckých děl formou expozic i krátkodobých výstav využívá MUO budovy Muzea moderního umění, Arcidiecézního muzea Olomouc a Arcidiecézního muzea Kroměříž.

Aktuálně MUO pro svou prezentaci používá jednoduché bílé logo na tyrkysovém podkladu bez dalšího rozpracování v jednotlivých interních i externích materiálech. Chybí ucelený systém vizuální identity, který by prostupoval komunikací směrem k veřejnosti, partnerům muzea i interně.

Bude na volbě soutěžících, zda-li budou pracovat se stávajícím logem MUO a rozpracují k němu systém vizuální identity, nebo zvolí zcela novou cestu včetně návrhu nového loga.

Zástupci muzea oslovili odbornou organizaci CZECHDESIGN s cílem uspořádání designérské soutěže. Soutěž bude probíhat od října do prosince 2020, bude uzavřená a vyzváno do ní bude 5 grafiků/studií.

Předmětem soutěže bude kromě návrhu vizuální identity též zpracování podoby online i tištěných materiálů, webových stránek a označení muzejních budov.

Zájemci o účast v soutěži mohou svá portfolia zasílat do 22. 9. 2020 Anně Stránské na e-mail .