Uzávěrka 22. 8.

Středočeský kraj – konkurz (specialista/ka pro oblast kultury)

Publikováno 21. 7. 2022

Krajský úřad Středočeského kraje hledá specialistu/ku pro oblast kultury.

Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?

Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů má Odbor kultury a památkové péče i přátelský kolektiv. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru. U nás můžete v úterý, čtvrtek a pátek končit ve 14 hod., takže budete mít čas na svůj osobní život…).

Co Vás na pozici odborného referenta čeká?

Zajišťování agendy související s kompetencemi kraje jako odvolacího orgánu proti prvoinstančním rozhodnutím obcí s rozšířenou působností na úseku kultury, dále v oblasti autorského práva a kontroly výkonu přenesené působnosti, dále agendy na úseku vydávání neperiodických publikací, správních řízení při porušování zákona, ukládání pokut,  práv a povinností při vydávání periodického tisku, audiovize, kontrola věcné správnosti návrhů smluv (nájemní smlouvy, o výpůjčce, o poskytování odborné pomoci knihovnám, o poskytnutí účelové dotace z finančních prostředků a fondů Středočeského kraje). Koordinace a samostatné vykonávání věcně a právně složitých agend zřizovatelských   a zakladatelských funkcí. Metodická, poradenská a konzultační činnost vůči příspěvkovým organizacím na úseku kultury.

Koho hledáme do našeho týmu?

  • Člověka, kterého zajímá problematika kultury
  • Absolventa vysoké školy (minimálně s bakalářským titulem) právní zaměření výhodou
  • Někoho, komu nejsou cizí slova jako Word, Excel, Outlook, MS Teams
  • Zodpovědnou osobu, která má smysl pro svědomitý přístup k práci
  • Zdatného komunikátora, který se nebojí komunikovat, dokáže si zajistit relevantní informace, pracovat s nimi a předávat je
  • Člověka se zájmem o zvyšování své kvalifikace a odborných znalostí

Co nabízíme?

  • Jistotu platu a možnost pravidelného odměňování
  • Stabilitu zaměstnání a pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Pružnou pracovní dobu
  • Možnost stravování v budově úřadu
  • Osobní rozvoj a zvyšování kvalifikace
  • Mentoring, koučink a adaptační plán na pozici (pokud nemáte zkušenosti, všechno Vás naučíme)
  • Benefity pro zaměstnance KÚSK (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročí, posilovna v budově úřadu aj.)

Veškeré podrobné informace k postupu pro přihlášení se do výběrového řízení naleznete pod tímto odkazem.

Těšíme se na Vaši účast ve výběrovém řízení.