Uzávěrka 20. 11.

Festival Žižkovská Noc – (vedoucí propagace)

Publikováno 20. 10. 2020
ZN

Žižkovská Noc je mezioborový kulturní festival v kulisách města, který od roku 2011 sdružuje desítky klubů, barů, divadel, kaváren, sklepů a zaprášených půd a otevírá je širokému spektru lokálních i mezinárodních diváků.

Na pozici vedoucí propagace festivalu Žižkovská Noc v současné době hledáme kandidátky/kandidáty, kteří by splňovali následující:

Vaším úkolem bude:

• Tvorba a realizace kampaní projektů spjatých s festivalem Žižkovská Noc.

• Vedení týmu kreativců, datového a výkonnostního týmu a nastavování strategie pro komunikaci a PR.

• Spolupracovat s festivalovým štábem (dramaturgové, producent) na tvorbě komunikační strategie.

• Aktivně a samostatně vyhledávat příležitosti k propagaci.

• Spolupracovat s dodavateli v oblasti propagace.

• Jednat se stávajícími partnery, vyhledávat nové a pečovat o ně (PR, partneři festivalu).

• Vykonávat další činnosti související s vedením propagace a rozvoje možností propagace, např. provádět monitoringy trhu, zpracovávat reporty o provedených kampaních atp.

Hledáme

• Pracovní zkušenosti v oblasti marketingu/marketingové komunikace, výhodou zkušenosti s vedením kampaní.

• Zkušenost s prací na sociálních sítích a v online prostředí, hledáme však omnichannel (online, offline, experiential).

• Velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti.

• Schopnost pracovat v týmu, sdílet a šířit znalosti v týmu.

• Kreativitu a zaujatost pro akci, smysl pro detail, proaktivní přístup k řešení problémů.

• Schopnost nacítit se do festivalových hodnot (multižánrovost, komunitnost, rozmanitost, kooperace, upřímnost, udržitelnost).

Nabízíme:

• Kreativní a zodpovědnou práci.

• Možnost seberealizace.

• Flexibilní pracovní dobu.

• Možnost nástupu ihned.

• Práci v horizontálně strukturovaném kolektivu.

• Inspirativní mezioborový dialog a vhled do dalších forem umění.

• Ponoření se do témat Žižkova, jeho génia loci a aktivní kontakt s pražským kulturním prostředím.

 Prosíme o zaslání těchto podkladů skrze formulář:

• Strukturovaný životopis s přehledem dosaženého vzdělání a praxe.

• Motivační dopis.

V druhém kole budou vybraní uchazeči a uchazečky požádáni o zpracování jednoduché kampaně a přizváni k pohovoru.

Formulář žádosti zde: https://forms.gle/kVjAeMbXG4HsFrhH7