Žižkovská Noc je mezioborový kulturní festival v kulisách města, který od roku 2011 sdružuje desítky klubů, barů, divadel, kaváren, sklepů a zaprášených půd a otevírá je širokému spektru lokálních i mezinárodních diváků.
Na pozici vedoucí propagace festivalu Žižkovská Noc v současné době hledáme kandidátky/kandidáty, kteří by splňovali následující:
Vaším úkolem bude:
• Tvorba a realizace kampaní projektů spjatých s festivalem Žižkovská Noc.
• Vedení týmu kreativců, datového a výkonnostního týmu a nastavování strategie pro komunikaci a PR.
• Spolupracovat s festivalovým štábem (dramaturgové, producent) na tvorbě komunikační strategie.
• Aktivně a samostatně vyhledávat příležitosti k propagaci.
• Spolupracovat s dodavateli v oblasti propagace.
• Jednat se stávajícími partnery, vyhledávat nové a pečovat o ně (PR, partneři festivalu).
• Vykonávat další činnosti související s vedením propagace a rozvoje možností propagace, např. provádět monitoringy trhu, zpracovávat reporty o provedených kampaních atp.
Hledáme
• Pracovní zkušenosti v oblasti marketingu/marketingové komunikace, výhodou zkušenosti s vedením kampaní.
• Zkušenost s prací na sociálních sítích a v online prostředí, hledáme však omnichannel (online, offline, experiential).
• Velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti.
• Schopnost pracovat v týmu, sdílet a šířit znalosti v týmu.
• Kreativitu a zaujatost pro akci, smysl pro detail, proaktivní přístup k řešení problémů.
• Schopnost nacítit se do festivalových hodnot (multižánrovost, komunitnost, rozmanitost, kooperace, upřímnost, udržitelnost).
Nabízíme:
• Kreativní a zodpovědnou práci.
• Možnost seberealizace.
• Flexibilní pracovní dobu.
• Možnost nástupu ihned.
• Práci v horizontálně strukturovaném kolektivu.
• Inspirativní mezioborový dialog a vhled do dalších forem umění.
• Ponoření se do témat Žižkova, jeho génia loci a aktivní kontakt s pražským kulturním prostředím.
Prosíme o zaslání těchto podkladů skrze formulář:
• Strukturovaný životopis s přehledem dosaženého vzdělání a praxe.
• Motivační dopis.
V druhém kole budou vybraní uchazeči a uchazečky požádáni o zpracování jednoduché kampaně a přizváni k pohovoru.
Formulář žádosti zde: https://forms.gle/kVjAeMbXG4HsFrhH7