Uzávěrka 28. 10.

Česká filharmonie – konkurz (tvůrce online obsahu)

Publikováno 17. 10. 2019

Do marketingového týmu České filharmonie hledáme kreativní duši na pozici tvůrce online obsahu. Baví vás pracovat se sociálními sítěmi, rádi píšete a máte ten správný audiovizuální cit? Neváhejte se přihlásit.

NÁPLŇ PRÁCE:
Tvorba obsahu pro sociální sítě České filharmonie (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter a další)
Práce s fotografiemi a koordinace natáčení videí (rozhovory s umělci, záznamy ze zahraničních turné atd.)
Koordinace online reklamních kampaní (AdWords, FB Ads, YouTube apod.)
Spolupráce s externími dodavateli a agenturami
Spolupráce na přípravách marketingových kampaní a jejich exekuci
Analýza dat a implementování závěrů z nich plynoucích do dalších kampaní
Reporting
Spolupráce na pořádání eventů
Supervize obsahu a rozvoje webových stránek České filharmonie a Rudolfina

OČEKÁVÁME:
Vizuální cit
Výborná znalost ČJ
Výborná znalost AJ minimálně na úrovni C1
Zkušenost s tvorbou obsahu pro sociální sítě
Analytické i kreativní myšlení
Pokročilá znalost práce s nástroji Facebook Business Manager, Google Adwords, Google Analytics
Pozitivní vztah ke klasické hudbě
Praxe na obdobné pozici vítána
Aktivní přístup, samostatnost, vynikající organizační a komunikační schopnosti
Znalost grafických programů výhodou
Min. SŠ zakončené maturitní zkouškou

NABÍZÍME:
Zajímavou práci na HPP v krásném prostředí Rudolfina
Zázemí prestižní kulturní instituce
Jedinečnou příležitost být hlavním tvůrcem vizuální image našeho národního orchestru
Otevřenost vůči novým a svěžím nápadům
Finanční ohodnocení odpovídající náročnosti práce a podmínkám státní příspěvkové organizace
25 dní dovolené, stravenky, výuka angličtiny a další výhody

Předpokládaný nástup 1. 1. 2020.

Motivační dopis a CV zašlete do 28. 10. 2019 na E .